MS Accidental Damage Protection Plus (ADP+) for Srfc Lptp Studio 2, CZ, 4 years from Purchase (Ins.)

Ochrana proti náhodnému poškození (ADP/ ADP+) společně s plánem rozšířeného hardwarového servisu (EHS/ EHS+): Ochraňte svou investici do Surface zařízení díky plánu rozšířeného hardwarového servisu (EHS/ EHS+) a služby, která pokrývá náhodné poškození zařízení (ADP/ ADP+). Hlavní vlastno ... více
Objednací kód: 1907490058-I
Kód výrobce: NSI-00167
Výrobce: MICROSOFT
Záruční lhůta: 12 měs.
Dostupnost: na objednávku
Cena bez DPH: 4 972 Kč
Cena s DPH: 4 972 Kč
Porovnání Oblíbené

Ochrana proti náhodnému poškození (ADP/ADP+) společně s plánem rozšířeného hardwarového servisu (EHS/EHS+):

Ochraňte svou investici do Surface zařízení díky plánu rozšířeného hardwarového servisu (EHS/EHS+) a služby, která pokrývá náhodné poškození zařízení (ADP/ADP+).

Hlavní vlastnosti:

  • Prodlouží standardní záruku na zařízení celkem na 4 roky a zároveň poskytuje ochranu proti náhodnému poškození zařízení.
  • Zahrnuje předplacenou dopravu do servisu a zpět.

ADP/ADP+ musí být zakoupeno společně s příslušným EHS/EHS+ plánem.

  • ADP/ADP+ je koncipováno jako pojištění a nepodléhá DPH. Součástí ceny je IPT (Insurance Premium Tax).

Varianta „PLUS“ pro EHS/ADP přináší navíc:

  • Advance Exchange: náhradní zařízení může být zasláno předem – tzn. před odesláním vadného zařízení do servisu.
  • Next Business Day (NBD) Replacement: poskytuje možnost obdržet náhradní Surface zařízení zaslané do vaší provozovny už následující pracovní den. Další informace zde: https://learn.microsoft.com/en-us/surface/surface-next-business-day-replacement
  • Drive Retention: umožňuje ponechat si vyměnitelný disk SSD ze zařízení během servisní události.

Podmínky:

  • Servisní plán je potřeba zakoupit nejpozději do 45 dnů od nákupu Surface zařízení.
  • Servisní plán nelze zakoupit samostatně – tzn. plán je potřeba zakoupit vždy ke konkrétnímu Surface zařízení.
  • ADP/ADP+ musí být zakoupeno společně s příslušným EHS/EHS+ plánem. ADP/ADP+ nelze zakoupit samostatně.
  • Koncový zákazník musí být seznámen s podmínkami a pravidly (Terms & Conditions) před nákupem servisního plánu.

Užitečné odkazy:

-|CZ|SK|EN
Zboží reklamujte v následujících servisních střediscích.